Otse põhisisu juurde

Inimese füsioloogia uurimine Vapramäel

Veebruarikuu alguses osalesid 9. kl õpilased Vapramäe Loodusmajas "Inimese füsioloogia" õppeprogrammil. Programmi käigus uuriti rühmatöö raames, kuidas inimese keha töötab ehk kuidas reageerib koormusele, kuidas mõõta pulssi, kuidas mõõta vererõhku ja kuidas jõudu mõõta.

Õpilaste tagasiside õppeprogrammile

Mida sa õppekäigul uut teada said ja mida juurde õppisid?
  • mida suurem keha, seda aeglasemalt süda tuksub;
  • normaalse vererõhu näidu
  • kuidas aparaadiga pulssi mõõta
  • missuguste aparaatidega varem vererõhku mõõdeti ja kuidas; kuidas seda tänapäeval tehakse
  • sain teada, kuidas randmes jõudu mõõdetakse.
Mis sulle õppekäigu juures kõige rohkem meeldis? Põhjenda, miks!
  • väljas jooksmine - oli vaheldus tubastele tegevustele
  • mitmekesised praktilised ja vaheldusrikkad ülesanded
  • grupitöö - sest neid ei tee me eriti sageli
  • sain endast teada rohkem - kätes/sõrmedes olev jõud, kuidas seda edaspidi mõõta
  • söömine - tegi tuju paremaks
  • hea seltskond.
Kirjuta, millele sa õppekäigul vastust ei saanud, aga mida sooviksid teada?

Selliseid küsimusi ei olnud, aga kui oleks olnud, oleks neile kindlasti vastuse saanud, sest programmijuht oli abivalmis ja sõbralik.

Mis sulle õppekäigu juures ei meeldinud? Mis oleks võinud teisiti olla?
  • üldiselt meeldis kõik
  • õues jooksmine - rada oli libe ja lumine, selle asemel oleks võinud olla trenažöör
  • kõik oli hästi, aga mõni klassikaaslane tegi lõpus lolli nalja





Klassiga käis kaasas õp R. Sõrra (fotode autor). 




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Matkasellid Arhitektuuribiennaalil

Kuna 9. klassi õpilased on väga tegusad õppekäikudel osalejad, siis jõudsid nad väikese ajavahega osaleda nii loodusõppeprogrammil Rõuges kui ka külastada Tallinnas Arhitektuuribiennaali.  Septembri lõpus käidi Rõuges MTÜ Looduskoolis õppeprogrammil "Matkasellid looduses". Selle programmi raames veedetakse päev looduses, kus õpitakse kohapeal kasutama looduslikke ressursse ja nende vajalikkust looduskeskkonnas iseseisvalt hakkama saamiseks. Õpitakse, kuidas iseseisvalt loodus hakkama saada ja ellu jääda, seejuures austades ümbritsevat looduskeskkonda. Õppeprogrammis õpitakse: kuidas puhastada joogivett, kuidas vältida eksimist, lõkke valmistamist eri meetoditel, kerge peavarju ehitamist, looduses toidu kätte saamine, alajahtumise vältimist ja looduses eksinu abistamist, abivahendite kasutamist ellujäämisel. Programm sisaldab palju praktilist õpet. Mis õpilastel sellest õppekäigust meelde jäi? Ülesanded olid hästi tehtud. Matk oli põnev, testisime erinevaid asju, käisime metsa...

Seened

Septembri alguses käisid 7. ja 8. klass Vitipalu metsades õppeprogrammil "Seened". Õpilased õppisid tundma erinevaid seeneliike ja nende tunnuseid, uuriti seente mitmekesisust ja kasvukohti ning seente mürgisust ja söödavust. Õpiti kasutama seenemäärajat. Õpilastega käisid kaasas õp Ene ja õp Risko (fotode autorid)

Õppeprogramm "Veeselgrootud"

4. ja 5. klassi õpilased osalesid septembri alguses Järvemuuseum Akva:rium õppeprogrammil "Veeselgrootud". Õppeprogramm oli väga praktiline. Alguses jagati kätte vajalikud töövahendid ning seejärel seati sammud tiigi äärde, kus esmalt tutvustati fotodelt vees leiduda võivaid selgrootuid. Seejärel jaguneti rühmadeks ning iga grupp sai ülesandeks kahvaga veeselgrootuid püüda, neid määrata ning töölehele märkida, keda neil õnnestus veest kätte saada. Muuseumi õppeklassis räägiti veelkord üle, keda kõige sagedamini veest võib leida ning edasi oli võimalus enda püütud loomi binokulaariga vaadata ja liiki määrata. Õppepäev lõppes kontrolltestiga. Klassidega käisid kaasas õp K. Kallaste ja õp M.-K. Toom (fotode autoer)