Otse põhisisu juurde

TYPA ja Vanemuine

10. mail külastasid 5. klassi õpilased Trüki- ja paberimuuseumi ning 8. klassi õpilased teatrit Vanemuine.

5. klassi tagasiside
Meeldis, et seal sai teha paberit. Nägime erinevatest materjalidest tehtud paberit. Päris huvitav oli see, et üks paber oli tehtud elevandi kakast. Sain teada, millest veel paberit saab teha, nt nõgesest, rabarberi koorest. Seal olid huvitavad masinad.
Seitse õpilast kümnest kirjutas, et selliseid õppekäike võiks kindlasti veel olla.


8. klassi tagasiside
Õppekäik meeldis, sest nägime, kuidas lava alla ja lava taga kõik välja näeb. Viidi ja näidati täiesti teist maailma. Sain teada ka palju uut, mida varem ei teadnud, nt milline on lava taga. Meeldis, kuna sain teatri ajaloo kohta teada, nt et vanasti olid näitlejateks ainult mehed ja naised ei tohtinud näidelda. Sain teada, kuidas tehakse asju lavastuseks (dekoratsioonid, rekvisiidid, kostüümid). Meeldis, kuna sain rohkem Vanemuise kohta teada. Sain teada, kuidas nad suuri dekoratsioone lavale toovad. Meeldiv väljasõit, kuna sain näha, kuidas teater töötab. Kõige rohkem meeldis kostüüme vaadata. See oli huvitav ja kindlasti vajalik. Super põnev oli!
Pettumuse valmistas see, et ei saanud lava peale.
Kindlasti võiks selliseid õppekäike veel olla. Sellised ekskursioonid on tähtsad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Õppeprogramm "Veeselgrootud"

4. ja 5. klassi õpilased osalesid septembri alguses Järvemuuseum Akva:rium õppeprogrammil "Veeselgrootud". Õppeprogramm oli väga praktiline. Alguses jagati kätte vajalikud töövahendid ning seejärel seati sammud tiigi äärde, kus esmalt tutvustati fotodelt vees leiduda võivaid selgrootuid. Seejärel jaguneti rühmadeks ning iga grupp sai ülesandeks kahvaga veeselgrootuid püüda, neid määrata ning töölehele märkida, keda neil õnnestus veest kätte saada. Muuseumi õppeklassis räägiti veelkord üle, keda kõige sagedamini veest võib leida ning edasi oli võimalus enda püütud loomi binokulaariga vaadata ja liiki määrata. Õppepäev lõppes kontrolltestiga. Klassidega käisid kaasas õp K. Kallaste ja õp M.-K. Toom (fotode autoer)

Toiduenergia uurimislabor

Teisipäeval, 18. aprillil osalesid 7. ja 8. klassi õpilased Tartu loodusmaja õppeprogrammil "Toiduenergia uurimislabor". Käik loodusmajja algas talveaias, kus tutvuti eksootiliste viljadega. Kui mõni vili pakkus enam huvi, oli võimalik selle kohta QR-koodi alt leida täiendavat lisainfot. Õppeprogrammi raames saadi teada, kust tuleb toidu sisse energia, miks on üks toiduaine parem kui teine ning kuidas saab toitu valides olla loodust säästvam. Õpilased tegid rühmades mitmeid erinevaid huvitavaid katseid ja uurimusi, ehitasid molekule, uurisid pakendeid, sh igale toorainele kulunud energiahulka. Õpilaste tagasiside. Mida õppekäigul uut teada said ja mida juurde õppisid? Sain teada, kuidas moodustada erinevaid molekule.  Õppisin, mis on CO2. Õppisin, kuidas jagada toiduaineid erinevatesse rühmadesse ning kuidas kokku panna erinevaid molekule.  Sain teada, et: toiduks kuluv energia on suurem kui, toidust saadav energia; taastuvaid energiaallikaid pole lihtne kasutada; taimed hing

5. ja 6. klassi tegemised

 5. ja 6. klass on õppeaasta jooksul olnud väga tegusad. Nad on külastanud mitmeid huvitavaid paiku.  Paide Ajakeskus Wittenstein ja seikluspark (7. oktoober 2022) Ajakeskuse esimesel korrusel räägiti ja näidati filmi muinasajast. Teisel korrusel oli ,,rüütlite aeg", seal saime suure laua taga istet võtta. Selgus, et laua taga istumiskohad oli sel ajal väga täpselt kindlaks määratud, Kaks õpilast riietusid rüütliteks ja said natuke rüütlite moodi võidelda. Keskaega kujutavale korrusele liikudes saime tunda tolleaegset linnatänaval kõndimis tunnet, kus aknast võidi üht-teist kaela visata. Kokku oli 6 korrust erinevaid ajastuid ja et olime tellinud ka ajastute maitsete programmi, siis igal korrusel saime natuke vastava ajastu snäkki. Kahjuks muinasaja lubatud naeri asemel saime kaalikat. Õpilastele meeldis väga järgnev seikluspargi külastus, sest sattus olema ka imetore sügisilm. Mida õpilased õppekäigul juurde õppisid ja mida uut teada said? Saime teada, et eestlased on viikingi r