Otse põhisisu juurde

TYPA ja Vanemuine

10. mail külastasid 5. klassi õpilased Trüki- ja paberimuuseumi ning 8. klassi õpilased teatrit Vanemuine.

5. klassi tagasiside
Meeldis, et seal sai teha paberit. Nägime erinevatest materjalidest tehtud paberit. Päris huvitav oli see, et üks paber oli tehtud elevandi kakast. Sain teada, millest veel paberit saab teha, nt nõgesest, rabarberi koorest. Seal olid huvitavad masinad.
Seitse õpilast kümnest kirjutas, et selliseid õppekäike võiks kindlasti veel olla.


8. klassi tagasiside
Õppekäik meeldis, sest nägime, kuidas lava alla ja lava taga kõik välja näeb. Viidi ja näidati täiesti teist maailma. Sain teada ka palju uut, mida varem ei teadnud, nt milline on lava taga. Meeldis, kuna sain teatri ajaloo kohta teada, nt et vanasti olid näitlejateks ainult mehed ja naised ei tohtinud näidelda. Sain teada, kuidas tehakse asju lavastuseks (dekoratsioonid, rekvisiidid, kostüümid). Meeldis, kuna sain rohkem Vanemuise kohta teada. Sain teada, kuidas nad suuri dekoratsioone lavale toovad. Meeldiv väljasõit, kuna sain näha, kuidas teater töötab. Kõige rohkem meeldis kostüüme vaadata. See oli huvitav ja kindlasti vajalik. Super põnev oli!
Pettumuse valmistas see, et ei saanud lava peale.
Kindlasti võiks selliseid õppekäike veel olla. Sellised ekskursioonid on tähtsad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Seened

Septembri alguses käisid 7. ja 8. klass Vitipalu metsades õppeprogrammil "Seened". Õpilased õppisid tundma erinevaid seeneliike ja nende tunnuseid, uuriti seente mitmekesisust ja kasvukohti ning seente mürgisust ja söödavust. Õpiti kasutama seenemäärajat. Õpilastega käisid kaasas õp Ene ja õp Risko (fotode autorid)

Matkasellid Arhitektuuribiennaalil

Kuna 9. klassi õpilased on väga tegusad õppekäikudel osalejad, siis jõudsid nad väikese ajavahega osaleda nii loodusõppeprogrammil Rõuges kui ka külastada Tallinnas Arhitektuuribiennaali.  Septembri lõpus käidi Rõuges MTÜ Looduskoolis õppeprogrammil "Matkasellid looduses". Selle programmi raames veedetakse päev looduses, kus õpitakse kohapeal kasutama looduslikke ressursse ja nende vajalikkust looduskeskkonnas iseseisvalt hakkama saamiseks. Õpitakse, kuidas iseseisvalt loodus hakkama saada ja ellu jääda, seejuures austades ümbritsevat looduskeskkonda. Õppeprogrammis õpitakse: kuidas puhastada joogivett, kuidas vältida eksimist, lõkke valmistamist eri meetoditel, kerge peavarju ehitamist, looduses toidu kätte saamine, alajahtumise vältimist ja looduses eksinu abistamist, abivahendite kasutamist ellujäämisel. Programm sisaldab palju praktilist õpet. Mis õpilastel sellest õppekäigust meelde jäi? Ülesanded olid hästi tehtud. Matk oli põnev, testisime erinevaid asju, käisime metsa...

Toiduenergia uurimislabor

Teisipäeval, 18. aprillil osalesid 7. ja 8. klassi õpilased Tartu loodusmaja õppeprogrammil "Toiduenergia uurimislabor". Käik loodusmajja algas talveaias, kus tutvuti eksootiliste viljadega. Kui mõni vili pakkus enam huvi, oli võimalik selle kohta QR-koodi alt leida täiendavat lisainfot. Õppeprogrammi raames saadi teada, kust tuleb toidu sisse energia, miks on üks toiduaine parem kui teine ning kuidas saab toitu valides olla loodust säästvam. Õpilased tegid rühmades mitmeid erinevaid huvitavaid katseid ja uurimusi, ehitasid molekule, uurisid pakendeid, sh igale toorainele kulunud energiahulka. Õpilaste tagasiside. Mida õppekäigul uut teada said ja mida juurde õppisid? Sain teada, kuidas moodustada erinevaid molekule.  Õppisin, mis on CO2. Õppisin, kuidas jagada toiduaineid erinevatesse rühmadesse ning kuidas kokku panna erinevaid molekule.  Sain teada, et: toiduks kuluv energia on suurem kui, toidust saadav energia; taastuvaid energiaallikaid pole lihtne kasutada; taimed hing...