Otse põhisisu juurde

Teatriekskursioon ja Laulupeomuuseum


6. klassi teatriekskursioon Vanemuise suures majas.
  • Õppekäik oli lahe. Sain teada, missugune on värvimismasin ning seda, et sellel hoonel on kuus korrust.
  • Sain teada, et orkester on lava all ning kui suur see maja tegelikult on.
  • Mulle meeldis see õppekäik sellepärast, et need ruumid olid seal huvitavad ning teatrisaal oli äge.
  • Lahe oli see, et nägime lava alla ja keldrit.
  • Mulle meeldis näha, kuidas inimesed teevad teatrit. Seal on tohutult palju maske ja kostüüme.
  • Vanemuise teatris oli lahe ja huvitav. Kõige rohkem meeldis, et seal oli palju huvitavaid kostüüme.
  • Oli väga põnev. Sain teada, et lava all on suur ruum, kus on pillid. Seal on väga äge suur teatrisaal ja ilus lava.
  • Õppekäik oli tore. Oli naljakas teada saada, kuidas osasid rekvisiite ja dekoratsioone tehakse. Oli põnev teada saada, kuidas valminud dekoratsioonid sealt ruumist välja viiakse.
  • Kahju oli, et õppekäik kestis ainult tund aega.
  • Kurb oli see, et klassijuhatajatunnis rääkis õpetaja Vikipeedia artikli põhjal väga paljud faktid ära. Teinekord võiks seda mitte teha.
  • Kahju oli, et ei saanud lava peale.
  • Kahju, et meil oli nii vähe aega.
  • Kahjuks jäi aega väheks.
  • Selliseid õppekäike võiks rohkem olla (6 õpilast 9-st).

7. klassi muuseumitund “Ärkamisaeg ja seltsid” Tartu Laulupeomuuseumis.
  • Õppekäik oli väga huvitav. Sain üpriski palju teada.
  • Õppekäik oli hea. Sain teada, et Vanemuise Selts tegeles teatriga.
  • Sain rohkem teada Eesti ajaloost.
  • Mulle meeldis seal kõige rohkem teatritoas käia. Meeldis ka seda töölehte täita.
  • Mulle meeldis, et see giid oli rõõmus ning rääkis ka muid asju juurde.
  • Mulle meeldis teatri osa, sest sain uut teada.
  • Mulle meeldis kõige rohkem teatriruum. Ma nägin oma silmaga hästi vanu pille.
  • Mulle ei meeldinud, et pidi kaua seisma (2 õpilast).
  • Oleksin rohkem ruume tahtnud näha, sest muuseum tundus suur, aga meie käisime
  • ainult mõnes toas.
  • Mulle ei meeldinud, et õppekäik oli lühike.
  • Natuke igav oli, aga hea oli klassist korraks välja saada.
  • Mulle ei meeldinud, et giid rääkis vahel väga kiiresti ja ma ei saanud mõnikord aru,
  • milles ta räägib.
  • Selliseid õppekäike võiks rohkem olla (4 õpilast 8-st).

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Õppeprogramm "Veeselgrootud"

4. ja 5. klassi õpilased osalesid septembri alguses Järvemuuseum Akva:rium õppeprogrammil "Veeselgrootud". Õppeprogramm oli väga praktiline. Alguses jagati kätte vajalikud töövahendid ning seejärel seati sammud tiigi äärde, kus esmalt tutvustati fotodelt vees leiduda võivaid selgrootuid. Seejärel jaguneti rühmadeks ning iga grupp sai ülesandeks kahvaga veeselgrootuid püüda, neid määrata ning töölehele märkida, keda neil õnnestus veest kätte saada. Muuseumi õppeklassis räägiti veelkord üle, keda kõige sagedamini veest võib leida ning edasi oli võimalus enda püütud loomi binokulaariga vaadata ja liiki määrata. Õppepäev lõppes kontrolltestiga. Klassidega käisid kaasas õp K. Kallaste ja õp M.-K. Toom (fotode autoer)

Toiduenergia uurimislabor

Teisipäeval, 18. aprillil osalesid 7. ja 8. klassi õpilased Tartu loodusmaja õppeprogrammil "Toiduenergia uurimislabor". Käik loodusmajja algas talveaias, kus tutvuti eksootiliste viljadega. Kui mõni vili pakkus enam huvi, oli võimalik selle kohta QR-koodi alt leida täiendavat lisainfot. Õppeprogrammi raames saadi teada, kust tuleb toidu sisse energia, miks on üks toiduaine parem kui teine ning kuidas saab toitu valides olla loodust säästvam. Õpilased tegid rühmades mitmeid erinevaid huvitavaid katseid ja uurimusi, ehitasid molekule, uurisid pakendeid, sh igale toorainele kulunud energiahulka. Õpilaste tagasiside. Mida õppekäigul uut teada said ja mida juurde õppisid? Sain teada, kuidas moodustada erinevaid molekule.  Õppisin, mis on CO2. Õppisin, kuidas jagada toiduaineid erinevatesse rühmadesse ning kuidas kokku panna erinevaid molekule.  Sain teada, et: toiduks kuluv energia on suurem kui, toidust saadav energia; taastuvaid energiaallikaid pole lihtne kasutada; taimed hing

4. ja 5. klass Tartus

Neljapäeval, 18. mail käisid 4. ja 5. klass Tartus õppekäigul. 4. klassi õpilased külastasid Teatri Kodu, kus toimus teatritund. Teatridetektiivide tunnis said lapsed kehastuda noorteks näitlejateks ning osaleda põnevas detektiivimängus. Osalejatele anti ülesandeks lahendada üks juhtum, mis oli seotud teatriteemaga. Näiteks oli vaja välja selgitada, millal läksid kaduma näitlejate parukad või kuhu jäid nukunäitlejate nukud. Rollide kaudu tutvuti mõistetega nagu kostüüm, dekoratsioon, rekvisiit, grimm, parukas jne. Klassikaaslaste esitatud lühietendusi jälgides õpiti ka seda, kuidas teatris vaatajana viisakalt käituda. Õpilaste tagasiside: Sain teada, et sellest hoonest on leitud peata mees. Sain teada ka uusi teatriga seonduvaid mõisteid. Meeldis teha tiimides tööd ja näidelda.  Õppisin uusi sõnu, mida ei teadnud. Mulle meeldis keldris ümbrikku otsida, sama soli se elahe, aga ka hirmus.  Ma sain teada et Teatri Kodu keldri ühes ruumis oli ahi, milles oli luukere ilma peata olnud ja nüü