Otse põhisisu juurde

Teatriekskursioon ja Laulupeomuuseum


6. klassi teatriekskursioon Vanemuise suures majas.
  • Õppekäik oli lahe. Sain teada, missugune on värvimismasin ning seda, et sellel hoonel on kuus korrust.
  • Sain teada, et orkester on lava all ning kui suur see maja tegelikult on.
  • Mulle meeldis see õppekäik sellepärast, et need ruumid olid seal huvitavad ning teatrisaal oli äge.
  • Lahe oli see, et nägime lava alla ja keldrit.
  • Mulle meeldis näha, kuidas inimesed teevad teatrit. Seal on tohutult palju maske ja kostüüme.
  • Vanemuise teatris oli lahe ja huvitav. Kõige rohkem meeldis, et seal oli palju huvitavaid kostüüme.
  • Oli väga põnev. Sain teada, et lava all on suur ruum, kus on pillid. Seal on väga äge suur teatrisaal ja ilus lava.
  • Õppekäik oli tore. Oli naljakas teada saada, kuidas osasid rekvisiite ja dekoratsioone tehakse. Oli põnev teada saada, kuidas valminud dekoratsioonid sealt ruumist välja viiakse.
  • Kahju oli, et õppekäik kestis ainult tund aega.
  • Kurb oli see, et klassijuhatajatunnis rääkis õpetaja Vikipeedia artikli põhjal väga paljud faktid ära. Teinekord võiks seda mitte teha.
  • Kahju oli, et ei saanud lava peale.
  • Kahju, et meil oli nii vähe aega.
  • Kahjuks jäi aega väheks.
  • Selliseid õppekäike võiks rohkem olla (6 õpilast 9-st).

7. klassi muuseumitund “Ärkamisaeg ja seltsid” Tartu Laulupeomuuseumis.
  • Õppekäik oli väga huvitav. Sain üpriski palju teada.
  • Õppekäik oli hea. Sain teada, et Vanemuise Selts tegeles teatriga.
  • Sain rohkem teada Eesti ajaloost.
  • Mulle meeldis seal kõige rohkem teatritoas käia. Meeldis ka seda töölehte täita.
  • Mulle meeldis, et see giid oli rõõmus ning rääkis ka muid asju juurde.
  • Mulle meeldis teatri osa, sest sain uut teada.
  • Mulle meeldis kõige rohkem teatriruum. Ma nägin oma silmaga hästi vanu pille.
  • Mulle ei meeldinud, et pidi kaua seisma (2 õpilast).
  • Oleksin rohkem ruume tahtnud näha, sest muuseum tundus suur, aga meie käisime
  • ainult mõnes toas.
  • Mulle ei meeldinud, et õppekäik oli lühike.
  • Natuke igav oli, aga hea oli klassist korraks välja saada.
  • Mulle ei meeldinud, et giid rääkis vahel väga kiiresti ja ma ei saanud mõnikord aru,
  • milles ta räägib.
  • Selliseid õppekäike võiks rohkem olla (4 õpilast 8-st).

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Seened

Septembri alguses käisid 7. ja 8. klass Vitipalu metsades õppeprogrammil "Seened". Õpilased õppisid tundma erinevaid seeneliike ja nende tunnuseid, uuriti seente mitmekesisust ja kasvukohti ning seente mürgisust ja söödavust. Õpiti kasutama seenemäärajat. Õpilastega käisid kaasas õp Ene ja õp Risko (fotode autorid)

Matkasellid Arhitektuuribiennaalil

Kuna 9. klassi õpilased on väga tegusad õppekäikudel osalejad, siis jõudsid nad väikese ajavahega osaleda nii loodusõppeprogrammil Rõuges kui ka külastada Tallinnas Arhitektuuribiennaali.  Septembri lõpus käidi Rõuges MTÜ Looduskoolis õppeprogrammil "Matkasellid looduses". Selle programmi raames veedetakse päev looduses, kus õpitakse kohapeal kasutama looduslikke ressursse ja nende vajalikkust looduskeskkonnas iseseisvalt hakkama saamiseks. Õpitakse, kuidas iseseisvalt loodus hakkama saada ja ellu jääda, seejuures austades ümbritsevat looduskeskkonda. Õppeprogrammis õpitakse: kuidas puhastada joogivett, kuidas vältida eksimist, lõkke valmistamist eri meetoditel, kerge peavarju ehitamist, looduses toidu kätte saamine, alajahtumise vältimist ja looduses eksinu abistamist, abivahendite kasutamist ellujäämisel. Programm sisaldab palju praktilist õpet. Mis õpilastel sellest õppekäigust meelde jäi? Ülesanded olid hästi tehtud. Matk oli põnev, testisime erinevaid asju, käisime metsa...

Toiduenergia uurimislabor

Teisipäeval, 18. aprillil osalesid 7. ja 8. klassi õpilased Tartu loodusmaja õppeprogrammil "Toiduenergia uurimislabor". Käik loodusmajja algas talveaias, kus tutvuti eksootiliste viljadega. Kui mõni vili pakkus enam huvi, oli võimalik selle kohta QR-koodi alt leida täiendavat lisainfot. Õppeprogrammi raames saadi teada, kust tuleb toidu sisse energia, miks on üks toiduaine parem kui teine ning kuidas saab toitu valides olla loodust säästvam. Õpilased tegid rühmades mitmeid erinevaid huvitavaid katseid ja uurimusi, ehitasid molekule, uurisid pakendeid, sh igale toorainele kulunud energiahulka. Õpilaste tagasiside. Mida õppekäigul uut teada said ja mida juurde õppisid? Sain teada, kuidas moodustada erinevaid molekule.  Õppisin, mis on CO2. Õppisin, kuidas jagada toiduaineid erinevatesse rühmadesse ning kuidas kokku panna erinevaid molekule.  Sain teada, et: toiduks kuluv energia on suurem kui, toidust saadav energia; taastuvaid energiaallikaid pole lihtne kasutada; taimed hing...