Otse põhisisu juurde

Teatriekskursioon ja Laulupeomuuseum


6. klassi teatriekskursioon Vanemuise suures majas.
  • Õppekäik oli lahe. Sain teada, missugune on värvimismasin ning seda, et sellel hoonel on kuus korrust.
  • Sain teada, et orkester on lava all ning kui suur see maja tegelikult on.
  • Mulle meeldis see õppekäik sellepärast, et need ruumid olid seal huvitavad ning teatrisaal oli äge.
  • Lahe oli see, et nägime lava alla ja keldrit.
  • Mulle meeldis näha, kuidas inimesed teevad teatrit. Seal on tohutult palju maske ja kostüüme.
  • Vanemuise teatris oli lahe ja huvitav. Kõige rohkem meeldis, et seal oli palju huvitavaid kostüüme.
  • Oli väga põnev. Sain teada, et lava all on suur ruum, kus on pillid. Seal on väga äge suur teatrisaal ja ilus lava.
  • Õppekäik oli tore. Oli naljakas teada saada, kuidas osasid rekvisiite ja dekoratsioone tehakse. Oli põnev teada saada, kuidas valminud dekoratsioonid sealt ruumist välja viiakse.
  • Kahju oli, et õppekäik kestis ainult tund aega.
  • Kurb oli see, et klassijuhatajatunnis rääkis õpetaja Vikipeedia artikli põhjal väga paljud faktid ära. Teinekord võiks seda mitte teha.
  • Kahju oli, et ei saanud lava peale.
  • Kahju, et meil oli nii vähe aega.
  • Kahjuks jäi aega väheks.
  • Selliseid õppekäike võiks rohkem olla (6 õpilast 9-st).

7. klassi muuseumitund “Ärkamisaeg ja seltsid” Tartu Laulupeomuuseumis.
  • Õppekäik oli väga huvitav. Sain üpriski palju teada.
  • Õppekäik oli hea. Sain teada, et Vanemuise Selts tegeles teatriga.
  • Sain rohkem teada Eesti ajaloost.
  • Mulle meeldis seal kõige rohkem teatritoas käia. Meeldis ka seda töölehte täita.
  • Mulle meeldis, et see giid oli rõõmus ning rääkis ka muid asju juurde.
  • Mulle meeldis teatri osa, sest sain uut teada.
  • Mulle meeldis kõige rohkem teatriruum. Ma nägin oma silmaga hästi vanu pille.
  • Mulle ei meeldinud, et pidi kaua seisma (2 õpilast).
  • Oleksin rohkem ruume tahtnud näha, sest muuseum tundus suur, aga meie käisime
  • ainult mõnes toas.
  • Mulle ei meeldinud, et õppekäik oli lühike.
  • Natuke igav oli, aga hea oli klassist korraks välja saada.
  • Mulle ei meeldinud, et giid rääkis vahel väga kiiresti ja ma ei saanud mõnikord aru,
  • milles ta räägib.
  • Selliseid õppekäike võiks rohkem olla (4 õpilast 8-st).

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Õppeprogramm "Veeselgrootud"

4. ja 5. klassi õpilased osalesid septembri alguses Järvemuuseum Akva:rium õppeprogrammil "Veeselgrootud". Õppeprogramm oli väga praktiline. Alguses jagati kätte vajalikud töövahendid ning seejärel seati sammud tiigi äärde, kus esmalt tutvustati fotodelt vees leiduda võivaid selgrootuid. Seejärel jaguneti rühmadeks ning iga grupp sai ülesandeks kahvaga veeselgrootuid püüda, neid määrata ning töölehele märkida, keda neil õnnestus veest kätte saada. Muuseumi õppeklassis räägiti veelkord üle, keda kõige sagedamini veest võib leida ning edasi oli võimalus enda püütud loomi binokulaariga vaadata ja liiki määrata. Õppepäev lõppes kontrolltestiga. Klassidega käisid kaasas õp K. Kallaste ja õp M.-K. Toom (fotode autoer)

Toiduenergia uurimislabor

Teisipäeval, 18. aprillil osalesid 7. ja 8. klassi õpilased Tartu loodusmaja õppeprogrammil "Toiduenergia uurimislabor". Käik loodusmajja algas talveaias, kus tutvuti eksootiliste viljadega. Kui mõni vili pakkus enam huvi, oli võimalik selle kohta QR-koodi alt leida täiendavat lisainfot. Õppeprogrammi raames saadi teada, kust tuleb toidu sisse energia, miks on üks toiduaine parem kui teine ning kuidas saab toitu valides olla loodust säästvam. Õpilased tegid rühmades mitmeid erinevaid huvitavaid katseid ja uurimusi, ehitasid molekule, uurisid pakendeid, sh igale toorainele kulunud energiahulka. Õpilaste tagasiside. Mida õppekäigul uut teada said ja mida juurde õppisid? Sain teada, kuidas moodustada erinevaid molekule.  Õppisin, mis on CO2. Õppisin, kuidas jagada toiduaineid erinevatesse rühmadesse ning kuidas kokku panna erinevaid molekule.  Sain teada, et: toiduks kuluv energia on suurem kui, toidust saadav energia; taastuvaid energiaallikaid pole lihtne kasutada; taimed hing

5. ja 6. klassi tegemised

 5. ja 6. klass on õppeaasta jooksul olnud väga tegusad. Nad on külastanud mitmeid huvitavaid paiku.  Paide Ajakeskus Wittenstein ja seikluspark (7. oktoober 2022) Ajakeskuse esimesel korrusel räägiti ja näidati filmi muinasajast. Teisel korrusel oli ,,rüütlite aeg", seal saime suure laua taga istet võtta. Selgus, et laua taga istumiskohad oli sel ajal väga täpselt kindlaks määratud, Kaks õpilast riietusid rüütliteks ja said natuke rüütlite moodi võidelda. Keskaega kujutavale korrusele liikudes saime tunda tolleaegset linnatänaval kõndimis tunnet, kus aknast võidi üht-teist kaela visata. Kokku oli 6 korrust erinevaid ajastuid ja et olime tellinud ka ajastute maitsete programmi, siis igal korrusel saime natuke vastava ajastu snäkki. Kahjuks muinasaja lubatud naeri asemel saime kaalikat. Õpilastele meeldis väga järgnev seikluspargi külastus, sest sattus olema ka imetore sügisilm. Mida õpilased õppekäigul juurde õppisid ja mida uut teada said? Saime teada, et eestlased on viikingi r